יחד ננצח

סדנת קמפיין ממומן לחברות

מנהלים קמפיין לעסק אבל אין תוצאות ? איך מתכננים ומנהלים קמפיין מייצר המרות ? איך בונים קהלי יעד בעידן מדיניות הפרטיות ? באיזה כלי לבחור ? מה מתאים לבית העסק שלכם ? כיצד בונים תקציב נכון ואיך ממשקים הכל לכלי תובנות נוספים ?

מי אנחנו ?

עמית צוק, מנהלת תחום בניית וקידום אתרים בג'ון ברייס ושי קליין מרצה בכיר מוביל בקורס, מנכל"ים שותפים בבית התוכנה idesign4u בעלי קילומטרז' עצום של מאות מערכות ואתרים ואלפי בוגרי קורסים. עמית כותבת בין היתר מערכי שיעורים למכללות ועדה מומחית בתחום מטעם בתי המשפט.

קצת על הסדנה לניהול קמפיין ממומן באינטרנט:

  • נלמד לנהל קמפיינים ממומנים ברשת התוכן של גוגל וברשת המדיה (GDN) כולל שימוש ביצירת מודעות דינמיות רימרקטינג, שימוש מתקדם בתוספים ואסטרטגיות המרה.
  • נלמד לנהל קמפיינים ממומנים ב-Facebook ואינסטגרם, כולל קמפיינים מורכבים, לנתח דוחות, לבנות קהלים ולייצר אופטימיזציות.
  • נלמד לנהל קמפיינים ממומנים בכל ה Native Ads טאבולה / אאורטבריין
  • נלמד לנהל קמפיין מ א ועד ת כולל הכנת גאנט פעולות שבועי, חודשי ושנתי

סדנת קמפיין ממומן באינטרנט מיועדת לחברות ובעלי עסקים והיא מועברת בתוך משרדי בית התוכנה שלנו כדי שתוכלו להרגיש חלק מעולם בנית האתרים כבר מהשיעור הראשון או במשרדי החברה שלכם – לשיקולכם.

הקורס נלמד פרונטלית ובאופן אישי בקבוצות קטנות של עד 6 משתתפים תוך כדי ניתוח והשמה על האתר שלכם.
הקורס מועבר באמצעות סדנאות מעשיות מהשיעור הראשון והוא מוקלט עבורכם על מנת שתוכלו להמשיך ולתרגל גם מעבר לשעות הקורס (במידה ומועבר אצלינו).

רחוקים ? לא מסתדר להגיע ? קבלו את אותו קורס בזום עם 30% הנחה.

5 מפגשים פרונטליים, אחת לשבוע – 4 ש"ל כל אחד.
אפשרות ל 3 מפגשי בוקר .

  • עסקים וחנויות בעלי אתר אינטרנט.
  • חברות וארגונים בעלי אתר אינטרנט.
  • יחידות מחשב של ארגונים.

שדרות ההסתדרות 25, חיפה.
במיקום המרכזי ביותר בחיפה. דקה מתחנת הרכבת לב המפרץ, כביש 22 ומנהרות הכרמל.

דגשים לסדנת קמפיין ממומן לחברות

שמי מאור אני הבעלים של קגן מדיה גרופ חברת פרסום ויזמות דיגיטלית כיום יש ברשותי מספר נכסים דיגיטלים מניבים וכמה לקוחות מהבולטים במשק הישראלי את הכשרתי עברתי אצל עמית צוק המדהיממממממה וליאור גפן היקר שלקחו תלמיד בעייתי כמוני עם בעיות קשב וריכוז והרבה אימפרקטיביות שלעולם לא הצליח לשבת באף כיתה ואפילו עבר כמה בתי ספר בגלל בעיות התנהגות לקחו אותי ופשוט היפנטו אותי והכי חשוב הצליחו להחדיר בי הרבה ידע ורעב למקצוע בעזרת הרבה חן מקצועיות והגשה מרתקת המון תודה על הדרך שסללתם לי ולעוד מאות תלמידים אתם יודעים לייצר הצלחות
מאור
בעלים ומנכ"ל
קגן מדיה גרופ
שמי ארז עמרני ויש לי עסק של קידום עסקים באינטרנט שנקרא דיגיקל, למדתי את הקורס triple web master בהנחיית עמית צוק ביוני 2019. עמית היתה קשובה לכל שאלותיי גם בשיעורים וגם מחוץ לשיעורים. מעבר לזה, הסבירה והעבירה בצורה סופר מקצועית את התכנים. בעזרת הקורס שלה, פתחתי את העסק והתמקצעתי יותר ויותר בתחום. ברמה האישית, זכיתי למרצה מדהימה שליוותה אותי לכל אורך הקורס בסבלנות ומקצועיות.
ארז עמרני
בעלים ומנכ"ל
דיגיקל
קוראים לי אלסנדרה בן ישי, למדתי אצל עמית צוק וצוות המרצים המדהימים שלה. הקורס עזר לי לצאת לדרך שונה בחיים, לצאת לעצמאות בקריירה אחרת. היה תענוג ללמוד מעמית, מעבר למקצועיות, תמיד תיבלה את השיעורים בהומור והיא אחת הנשים הכי מעניינות שיצא לי להכיר.
אלסנדרה בן ישי
בוגרת קורס
ברצוני להודות ולהמליץ על המרצה עמית צוק. כשהתחלתי את הקורס היו לי חששות רבים, באתי ללא רקע קודם בתחום ולכן חששתי שלא אצליח להבין את החומר הנלמד. לשמחתי הרבה כבר בשיעור הראשון חוויתי שיעור מעניין ועשיר בידע. אני רוצה להודות לך עמית על הסבלנות הרבה, על המענה על השאלות הרבות שהיו לי, על כך שיש לך מאגר ידע בלתי נגמר בנושא הנלמד ומעבר לו. השיעורים איתך עברו בצורה מקצועית, ממוקדת, מהנה ויעילה. הקורס כלל תכנים שונים והצלחת לעניין את הכיתה ואותי בכולם.
ג'ני טיוטיוניק
בוגרת קורס

מה תלמדו בסדנת קמפיין ממומן לחברות ?

יחידת לימוד 1
יצירת מבנה קמפיין בגוגל
הקמת קמפיין ברשת התוכן ורשת המדיה , קבוצות מודעות, מילות חיפוש ותוספים
יחידת לימוד 1
ניתוח ביצועי קמפיין
מהו ציון איכות לקמפיין? כיצד הוא נמדד ? איך משפרים CTR ו ROI ואיך מבצעים אופטימיזציה לדף המחיתה של הקמפיין ?
יחידת לימוד 2
יצירת קמפיין בפייסבוק ואינסטגרם
הכרת הכלים ליצירת וניהול קמפיין, פיסבוק ביזנס מנגר ופייסבוק סטודיו, הכרת כל סוגי הקמפיינים ברשת החברתית ויצירת גאנט פעילויות שיווקיות לחברה.
יחידת לימוד 2
ניתוח ביצועי קמפיין
הכרת הפיקסל של פייסבוק וחיבורו לאתר החברה, ניתוח נתונים והפקת דוחות מתקדמים לחברה לביצוע אופטימיזציה של הקמפיין
יחידת לימוד 3
קמפיין בטאבולה / אאוטבריין
הקמת קמפיין ברשתות ה Native Ads, בניית קמפיין מודעות, ניהול תקציב, הבנת תוכנית שותפים ודגשים לכתיבה שיווקית נכונה
יחידת לימוד 3

משבר כלכלי ? לא ללקוחות שלנו !!!

בכל שנה, בכל תקופה...

משתמשים חדשים

138,000

ביטויים במקום ה 1

74

קליקים בקמפיינים

263,000

חשיפות בקמפיינים

21,630,000

עמית צוק