סדנת AI בעולם השירות
סדנת AI בעולם השירות
תיאור הסדנה
מיועדת לאנשי מקצוע ומנהלים בעולמות השירות, המעוניינים ללמוד כיצד לשלב טכנולוגיות AI מתקדמות לשיפור חוויית הלקוח, אוטומציה של תהליכים ושיפור קבלת ההחלטות.
במהלך הסדנה נלמד כיצד כלי AI יכולים לתפקד כצ'אטבוט חכם לשירות לקוחות, לנהל אינטראקציות אוטומטיות ולהפיק תחזיות ממידע קיים.
נעסוק בעיבוד שפה טבעית (NLP) לזיהוי רגשות, בניתוח נתוני לקוחות, ובשימוש בכלי AI לניהול משאבי אנוש ושביעות רצון לקוחות.
כמו כן, יושם דגש על אסטרטגיות להטמעת הכלים במערכות שירות קיימות.
הסדנה כוללת תרגולים מעשיים ואינטראקציות, ומיועדת להקנות מיומנויות מעשיות למשתתפים שיאפשרו להם לייעל את שירותי הלקוחות והפעילות השוטפת בעזרת בינה מלאכותית.
קהל יעד
אנשי מקצוע ומנהלים בעולמות השירות
דרישות קדם
לא נדרש ידע טכני
מטרות הסדנה
הקדמה ל-AI בשירות
צ'אטבוטים ושירות לקוחות אוטומטי
ניתוח תגובות לקוחות
הטמעת אוטומציה במשימות שירות
בינה מלאכותית לניהול משאבי אנוש בשירות
AI לזיהוי מגמות והפקת תחזיות בשירות
אסטרטגיות לשילוב AI בשירות
היקף הסדנה
8 שעות

בינה מלאכותית בעולם השיווק והניהול לארגונים – סדנה מודולארית
סדנת מנהלים – אוטומציה של משימות עסקיות
בינה מלאכותית (AI) במשאבי אנוש – כלים לייעול תהליכי HR
AI בעולמות השיווק – סדנה מודולארית
סדנת AI בעולם השירות – סדנה מודולרית
סדנת AI למנהלים ומנכ"לים – סדנה מודולרית
בינה מלאכותית – פרקטיקה לעורכי דין AI