loader image
יחד ננצח

בינה מלאכותית בעולם השיווק

ה AI כבר כאן. הוא שינה את חוקי המשחק. במידענות, ביצירת אוטומציות, בגישה לקהלים, ביצירת קמפיינים ובמאגרים עצומים של כלי עבודה שמאפשרים לאנשי ונשות שיווק ליעל את העבודה ולהביא את הקמפיינים שלהם לגבולות חדשים. מטרת הסדנה היא ללמד את מחלקות השיווק לאמץ את כלי ה AI החדשים על מנת שיוכלו לעזור בפיתוח שיטות עבודה ואסטרטגיות שיווק חכמות, בניהול משימות, בהתפתחות המקצועית ועוד.

מי אנחנו ?

לחברתנו ניסיון של מעל ל 20 שנים הכולל חטיבה העוסקת בפיתוח, ניהול אתרי אינטרנט, פורטלים, פיתוח תוכנות לסביבת האינטרנט, ופיתוח מערכות ניהול תכן.

בראש החברה עומדת עמית צוק, מנתחת מערכות, הייתה ראש תחום קידום אתרים ומדיה חברתית בג'ון ברייס מטריקס, עורכת ראשית של מגזין קידום אתרים – המגזין המוביל בארץ בתחום קידום אתרים, מפתחת ומנהלת תחום AI במרכז הישראלי לניהול, מפתחת מגמות לימוד, ומנטורית מקצועית במשרד הכלכלה והתמ"ת, ועדה מומחית בתחום מטעם בתי המשפט.

שי קליין, שותף בחברה, אנאליסט, בוגר תואר שני במנהל עסקים בהתמחות כלכלה וחשבונאות, בוגר קורס דירקטורים וקורס בנייה וקידום אתרים CSEO מומחה בפיתוח אסטרטגיות שיווק באמצעות AI, בניית אתרים, קידום ממומן ואורגני, ניהול מדיות חברתיות.

  • 3 – 5 מפגשים פרונטליים, אחת לשבוע – 4 ש"ל כל אחד.
  • אנשי ומחלקות שיווק בחברות וארגונים גדולים.
  • במשרדי החברה המזמינה.
“שי העביר את סדנת הבינה המלאכותית בעולם השיווק לאנשי ומחלקות השיווק השונים בקבוצה. הסדנה מרתקת ואחת המשמעותיות שעברנו ובכל שיעור המשתתפים חיכו למפגש הבא”
שירה רז מייזנר
סמנכלית שיווק
קבוצת מטריקס
“עמית הקימה את תחום השיווק הדיגיטלי וניהלה את התחום במכללה מעל לעשור. עמית לימדה והוציאה לשוק העבודה מאות בוגרים”
צופית עומר
מנכ"לית סניף חיפה
ג'ון ברייס
“עמית פיתחה עבור האגף להכשרה מקצועית במשרד מגמה חדשה לשביעות רצוננו ומשמשת כמומחית תוכן ומנטורית מקצועית באגף תוך ליווי המפקחים המקצועיים ופיתוח המגמה”
אייל ארליך
מנהל אגף
משרד העבודה

מה תלמדו בסדנת בינה מלאכותית בעולם השיווק ?

מפגש 1
מבוא לטרנדים וכלים דיגיטליים
מפגש 1
מפגש 2
מבוא לטרנדים וכלים דיגיטליים
מפגש 2
מפגש 3
שימוש בפקודות ליצירה ויזואלית
מפגש 3
מפגש 4
כלים מתקדמים וסקירת חידושים
מפגש 4
מפגש 5
יישום הסדנה בקמפיינים ממומנים
מפגש 5

משבר כלכלי ? לא ללקוחות שלנו !!!

בכל שנה, בכל תקופה...

משתמשים חדשים

138,000

ביטויים במקום ה 1

74

קליקים בקמפיינים

263,000

חשיפות בקמפיינים

21,630,000

עמית צוק