פרופיל חברה

"לחברתנו ניסיון של מעל ל 20 שנים בפיתוח, ניהול אתרי אינטרנט, פורטלים, פיתוח תוכנות לסביבת האינטרנט, ופיתוח מערכות ניהול תכן, עיצוב אתרים, קידום מקצועי אורגאני וממומן של אתרי אינטרנט במנועי חיפוש ובניית קמפיינים פוליטיים ומסחריים באינטרנט."

מי אנחנו ?

בתפישה שלנו כחברה מובילה בתחום, אנו מאמינים כי חשוב שכל שהפתרונות הדיגיטליים והקמפיינים האינטרנטיים יתפרו תחת קורת גג אחת.
כחברה גדולה עם יכולות ביצועיות מובילות אנו יכולים לספק מעטפת שיווקית מלאה ומענה מהיר ואיכותי לצרכים המשתנים של הלקוחות שלנו. אנו מפעילים את כלל השירותים השיווקיים והפרסומיים הקיימים בשוק התקשורת האלקטרונית והאינטרנטית, על מנת לקדם את האינטרסים של הלקוחות, בהתאם ליעדים שהוצבו מראש, ולשם כך אנו מעמידים ללקוח את השירותים הטובים ביותר בכל בתחום לרבות רשת קשרים עסקיים רחבה ביותר.

הפעלה של מספר שירותים במקביל, מאפשרת לחברתנו להעניק שירות מקצועי ,איכותי ויעיל ולהציג  סל פתרונות כולל במסגרת הבנת צרכי הלקוח, הבנת המתחרים, מדידת אפקטיביות של תכנית הפעולה ועמידה ביעדים ובלוח הזמנים שנקבעו מראש.

כל השירותים תחת קורת גג אחת

ניסיון של מעל ל 20 שנים בפיתוח, בבניית נוכחות אינטרנטית – ניהול אתרי אינטרנט, פורטלים, פיתוח תוכנות לסביבת האינטרנט, ופיתוח מערכות ניהול תכן, עיצוב אתרים, קידום מקצועי אורגאני וממומן של אתרי אינטרנט במנועי חיפוש ובניית קמפיינים פוליטיים ומסחריים באינטרנט.

החברה בונה לכל קמפיין סל כלים מקיף הכולל את כל השירותים להם הוא זקוק בזירה האינטרנטית ובמדיה הדיגיטלית והמודפסת לניהול קמפיין מנצח, תוך שילוב כל הטכנולוגיות המתקדמות הקיימות היום והעומדות לרשותנו כמו אינטרנט, כלי עבודה אינטרנטיים, מדיות חברתיות, מנועי חיפוש, תוכנות מתקדמות ועוד.

מנהלת קמפיינים שיווקיים באינטרנט וברשתות החברתיות בארץ ובחו"ל ואחראית על הדרכות בתחום בניית אתרים וקידומם עבור מספר מכללות בצפון, ובין היתר בונה תכנים ומערכי שיעורים לקורסים בנושא אינטרנט וניהול קמפיינים עבור משרד הכלכלה והתמ"ת.

מה אומרים עלינו ?

חברת solutions marketing idesign4u והעומדת בראשה הגב' עמית צוק, מלווים אותנו כבר למעלה משנתיים בפיתוח פרויקטים ומערכות אינטראקציה עם הגולשים ועוד אתרים רבים נוספים מעולם הפרסום והתקשורת. אני רוצה לציין לטובה את איכות העבודה, ההקפדה על כל פרט, עמידה בלוחות זמנים והשירות המעולה אותו אנו מקבלים. אני שמח שעשינו את הבחירה הנכונה עברנו לפני כשנתיים וממליץ בחום על החברה ועל עמית לכל עסק שמעוניין לשדרג עצמו ולהתקדם.
שגב דדו
בעלים ומנכ"ל
אקטיב ויז'ן
חברת solutions marketing idesign4u והעומדת בראשה הגב' עמית צוק, מלווים אותנו כבר למעלה משנתיים בקידום ובניהול כל הקמפיינים הם בונים עבורנו כלי עבודה אינטרנטיים, מייעצים ומלווים בכל הקשור לנכסים האינטרנטיים שלנו, מנהלים עבורנו קמפיינים אורגאניים וממומנים לשביעות רצוננו המלאה ואף יותר. בקידום האורגאני אנו נמצאים בעשרות ביטויים סופר תחרותיים במקומות הראשון והשני גם יחד ומקדימים לעיתים את העיתונים המובילים בארץ ובקידום הממומן אנו שולטים ללא עוררין במקומות הראשונים תוך ביצועי המרה מרשימים. אני רוצה לציין לטובה את איכות העבודה, ההקפדה על כל פרט, עמידה בלוחות זמנים והשירות המעולה אותו אנו מקבלים. אני שמח שעשינו את הבחירה הנכונה עברנו לפני כשנתיים וממליץ בחום על החברה ועל עמית לכל עסק שמעוניין לשדרג עצמו ולהתקדם.
ארי כהן
בעלים ומנכ"ל
מודעות 24 שעות
חברת solutions marketing idesign4u והעומדת בראשה הגב' עמית צוק, פיתחו עבורנו מערכות מורכבות ונכסים אינטרנטיים הכוללים התחברות למערכות מידע שלנו, פיתוח מערכת אוטומטית לבניית ושכפול אתרים לסוכנים, לרבות אפליקציה לנייד. החברה הפגינה מקצועיות רבה ונכונות לשעות רבות של פיתוח מורכב והטמעת אלגוריתמים. בנוסף אני רוצה לציין את רמת המקצועיות, השרות והנכונות לבצע הדרכות מקצועיות לסוכנים בשטח. אני ממליץ בחום על שירותי החברה .
קובי דהאן
מנכ"ל
רימונים UNET
חברת solutions marketing idesign4u בנתה לחברתנו את אתר האינטרנט ומנהלת עבורה את הקידום במנועי החיפוש ובזירות האינטרנטיות . בתוך פרק זמן של חודשיים הביאו אותנו החברה לקדמת הבמה. ממצב של חוסר קיום מוחלט במנועי החיפוש מצאנו עצמנו אף מובילים את התוצאות במספר בי טויים מרכזיים. כל זאת תוך מתן שרות מעולה ומקצועי. לאחר הרבה מאוד ניסיונות כושלים - מצאנו בית . אנו מתכוונים להמשיך ולעבוד עם solution marketing idesign4u וממליצים בחום.
יוסף שקור
מנכ"ל ובעלים
האסקי טק ב ע"מ
הגעתי לחברת idesign4u אחרי אכזבה שחוויתי בתחום מאשת מקצוע שלא הצליחה להקים את האתר ברמה טובה ובעקבות המלצה של חברה שלמדה אצל עמית ושי והתרשמה מאוד מהמקצועיות שלהם . הם נאלצו להקים את האתר מאפס והצליחו לעשות זאת במהירות, פינו והשקיעו את זמנם ומרצם בבניית האתר במטרה להעלות אותו לאוויר בהקדם בכדי שאפצה ולו במעט על העיכוב הגדול שנגרם לי. לאורך כל תקופת בניית האתר הם היו קשובים, זמינים, גמישים והצליחו לענות על כל הבקשות באופן נעים ומקצועי, על אף הדחיפות בהעלאת האתר לאוויר לא הפחיתו מרמת הגימור של האתר ודאגו שיהיה בנוי ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר ותוך מתן שרות מדהים. אני ממליצה בחום על idesign4u ובטוחה שאעבוד איתם בהמשך.
ליטל כחלון
מנכ"ל ובעלים
bookland.co.il

אנחנו אחראים להצלחת הפרויקט שלך

עמית צוק

עמית צוק

בעלים ומנכ"ל

בראש החברה עומדת עמית צוק, מנתחת מערכות, ראש תחום קידום אתרים ומדיה חברתית בג'ון ברייס מטריקס, עורכת ראשית של מגזין קידום אתרים - המגזין המוביל בארץ בתחום קידום אתרים, מפתחת מגמות לימוד לתיכונים, כותבת ועורכת מערכי קורסים עבור משרד הכלכלה והתמ"ת, ועדה מומחית בתחום מטעם בתי המשפט. עמית ניהלה עשרות קמפיינים ארציים ומוניציפאליים, פוליטיים ומסחריים. בין היתר ניהלה את הקמפיין של חברת תרופות מול משרד הבריאות ואת הקמפיין של יישובי גליל מול משרד האוצר בנושא הרכבת לכרמיאל. לעמית ניסיון רב בניהול קמפיינים, ניהול משברים, ניהול עשרות קמפיינים פוליטיים ומסחריים. "משנת 98 אני עוסקת בפיתוח תוכנות ואפליקציות לעולם האינטרנט והתוכנה. עמדתי בראש חטיבת האינטרנט של קומסול מערכות מידע והקמתי בין היתר פרויקטים בחברת חשמל ובמפעלים גדולים כגון אורביט תעשיות. בניתי את מערך קידוד חדרי הניתוח בבית חולים בני ציון ופיתחתי תוכנות ניהול עבור הנהלת בית החולים. בשנים האחרונות פיתחתי, הקמתי וניהלתי עשרות אתרי אינטרנט ופורטלים, ביניהם אתרי מרכזי טיפוח יזמות, עיריות, מיכללות, משרדים ממשלתיים, מיזמי תיירות ונדל"ן, מערכות וכלי עבודה מורכבים ועוד ופיתחתי עבור משרד התמ"ת מגמות לימוד בתחום לתיכונים מקצועיים"

תמונה_של_WhatsApp__2023-04-18_בשעה_12.02.05-removebg-preview

שי קליין

בעלים ומנכ"ל

שותף ב Idesign4u marketing solutions, אנאליסט, בוגר תואר שני במנהל עסקים בהתמחות כלכלה וחשבונאות, בוגר קורס דירקטורים וקורס בנייה וקידום אתרים CSEO מומחה בבניית אתרים, קידום ממומן ואורגני, ניהול מדיות חברתיות. מרצה בפקולטה לבנייה וקידום אתרים במכללת ג'ון ברייס, אנליסט עסקי באגודה למען החייל ויועץ שיווקי לעסקים. שי מנהל עשרות קמפיינים ארציים ובינלאומיים בינהם ניהול קמפיין לחברת הסטרימינג השלישית בגודלה בארצות הברית עם 54 מיליון מנויים, חברת הימורי הספורט מהגדולות בעולם ועוד. הוא בעל ניסיון רב בניהול קמפיינים, ניהול משברים, ניהול עשרות קמפיינים פוליטיים ומסחריים.

משבר כלכלי ? לא ללקוחות שלנו !!!

בכל שנה, בכל תקופה...

משתמשים חדשים

138,000

ביטויים במקום ה 1

74

קליקים בקמפיינים

263,000

חשיפות בקמפיינים

21,630,000

עמית צוק