הפלטפורמה המוכרת לעיצוב פרזנטציות משיקה סדרת יכולות AI חדשה – והפעם המטרה היא לא לבנות שקפים אוטומטיים, אלא לתת לקריאייטיבים יותר זמן למה שבאמת חשוב.

Pitch הכריזה על סדרה רחבה של פיצ’רים חדשים בתחום הבינה המלאכותית, שנועדו לשפר את הדרך שבה יוצרים – עצמאים וסוכנויות כאחד -מעצבים מצגות. אבל בניגוד לכלים שמייצרים שקפים אוטומטית או רק מאיצים תהליכים, Pitch AI מגיעה עם גישה אחרת: סדר, שיטתיות וארגון עמוק.
“AI הפך את הטיוטות הראשוניות לפשוטות,” מסביר אדם רנקלינט, מייסד שותף ומנכ״ל Pitch. “האתגר האמיתי הוא להפוך אותן לעבודה ברורה, מותאמת־מותג ובלתי נשכחת – ושם Pitch AI נכנסת לתמונה.”
לדבריו, היכולות החדשות יודעות ליישם טון מותג, לשכתב טקסט ולנקות ויזואליים -וכל זה בתוך המערכת עצמה, בלי קפיצה בין כלים שונים. המשמעות: כל העבודות השוחקות שבין רעיון לביצוע – מוסרות מהדרך. “המשתמשים שלנו יכולים להתמקד במה ש-AI לא יכול להחליף: הטעם שלהם, השיפוט שלהם, והיצירתיות שלהם.”
כלי AI שעובדים יחד -כדי לייצר מצגת אחת אחידה
הסט החדש של Pitch כולל יכולות טקסט והעתקה לצד כלים ויזואליים:
-
התאמת טון כתיבה למותג
-
תרגום
-
שכתוב לפי סוג קהל
-
שיפור תמונות ברזולוציה נמוכה
-
שינויי רקע מתקדמים
כל התכונות מחוברות זו לזו, כך שהכול מרגיש קוהרנטי ועובד לטובת המשתמש. “Pitch AI חי במקום שבו אתם כבר יוצרים ומשתפים פעולה,” מסביר אדם. “כך האיכות עולה והזמן עד גרסה סופית יורד משמעותית.”
עבור מעצבים ואנשי קריאייטיב, זה אומר פחות בקשות כמו “תעשה תיקון קטן”, פחות לולאות ביקורת והעברה אינסופיות, והרבה יותר זמן לייצר עבודה אמיתית.

לא מחליף את היצירתיות — מחזק אותה
מאחורי הכלים של Pitch יש כוונה ברורה: לחדד, לצחצח ולהעצים את עבודתו של האדם — לא להחליף אותו.
“זה לא כפתור קסם,” אומר אדם. “אבל זה שיפור עקבי בדיוק בחלקים שקובעים איך העבודה שלכם תתקבל.”
פחות ניקיונות מתמשכים, פחות העברות אינסופיות בין גורמים, ויותר עבודה נקייה שמועברת בזמן.
דמוקרטיזציה אמיתית — העצמת פרילנסרים וסטודיואים כאחד
אחת מנקודות המפתח של Pitch היא יצירת שוויון הזדמנויות: לתת לפרילנסר יחיד לעבוד כמו סטודיו גדול.
לדברי אדם:
“Pitch מאפשרת ליוצרים בודדים וקבוצות קטנות לשחק בליגה של הגדולים.”
הודות לפרסונליזציה מהירה ויכולות אנליטיקה על רמת המעורבות, גם עצמאים מקבלים פידבק שהם בדרך כלל לא נחשפים אליו: מה עובד, מה לא -וכיצד להשתפר לכל מצגת הבאה.
וגם סטודיואים גדולים נהנים -עם אחידות בין אזורים, שיתוף טון וקווים מנחים, ומצגות מרובי־מחברים שנראות מאוחדות.
“פרילנסרים קונים לעצמם שעות ורוגע,” אומר אדם. “סוכנויות גדולות מונעות סטיות איכות ומקצרות מחזורי אישור.”
המכנה המשותף: כולם סוף סוף יכולים להימנע מהבלגן של אינטגרציית AI מפוזרת.
מה הלאה? העתיד של Pitch AI כבר באופק
עם התפתחות הבינה המלאכותית, Pitch כבר מתכננת שילובים עמוקים עוד יותר בפלטפורמה:
-
הצעות עימוד חכמות
-
עוזר מבוסס צ׳אט
-
AI שמכיר את המותג שלכם לעומק -את המבנה, הקצב והסיפור הויזואלי
המטרה:
יצירת שותף קריאייטיבי אמיתי שמבין את הכוונה, ושומר על יצירתיות אנושית במרכז.
“אם זה הופך את המצגת שלכם לברורה יותר, מותאמת יותר ומדויקת יותר — שם אנחנו רוצים להיות”



